Charles Scoville - twórca Traffic Monsoon

Artykuł napisany na podstawie http://charlesscoville-adhitprofits.com/

Trudne początki Charlesa Scovilla

Rok 2008, czas globalnego kryzysu gospodarczego, w związku z tym bardzo trudno jest znaleźć dobrą pracę. Dotknęło to również Charlesa Scoville. Ofert pracy było wtedy niewiele, mimo to Charles szukał wszędzie, starał się o pracę zgodnie ze swoimi umiejętnościami. Odbył wiele rozmów kwalifikacyjnych, wiele razy słyszał odpowiedź „teraz nie, przyjdź ponownie za pół roku”.

Charles Scoville codziennie przeglądał portale pracy, wszelkie możliwe ogłoszenia. Na jednej z takich stron znalazł reklamę nowo powstałej firmy zajmującej się produkcją napojów energetycznych, postanowił dołączyć do nich i zacząć sprzedawać ich produkty osobom, które również je lubią. Jak się okazało, firma produkująca energetyki należała do branży MLM i to ludzi do niej zniechęciło. Charles postanowił spróbować swoich możliwości w marketingu online i w ten sposób znaleźć chętnych na napoje energetyczne. Wówczas po raz pierwszy spotkał się z bezpieczną listą mailingową (z ang Safe list), wymianą ruchu (z ang. traffic exchange) oraz innymi stronami biznesowymi, skoncentrowanymi na biznesie online. Niestety nie posiadał żadnych środków na reklamę w internecie, w związku z tym oglądał płatne reklamy, a uzyskane w zamian kredyty promocyjne przeznaczał na reklamę swojej promocyjnej strony z napojami energetycznymi. Niestety nie odniósł tutaj dużego sukcesu.

Charles Scoville w międzyczasie zainteresował się na reklamą firmy turystycznej TVI Express. Zobaczył, że obsługa systemu proponowanego przez tą firmę jest łatwa i intuicyjna, w związku z tym postanowił spróbować swoich sił w branży turystycznej. Zaczął promować zniżki na wycieczki, wydawało mu się wtedy, że ludzie będą bardziej zainteresowani tańszymi wakacjami niż napojami energetycznymi. Powielił schemat działania jaki stosował podczas promowania online energetyków, lecz niestety tutaj też nie odniósł większego sukcesu.

Podczas poszukiwania bardziej efektywnych sposobów prowadzenia biznesu online natchnął się na zespół TVI Global Assist. Zespół ten pomagał budować biznes online z TVI Express przy zaangażowaniu mniejszego kapitału. W tamtym czasie była to nowość na rynku, w związku z tym Charles zdecydował się dołączyć do tego systemu marketingowego.

Zarabianie przez klikanie

Charles Scoville na podstawie zdobytego doświadczenia w marketingu internetowym postanowił założyć własną stronę do przechwytywania potencjalnych chętnych do współpracy (z and. lead capture page), dzięki bardziej efektywnie promował system marketingowy. Przy okazji zauważył, że jego klienci poszukują miejsca, żeby zareklamować swoje produkty lub usługi, ponadto potrzebowali oni pomocy w rozwijaniu sieci partnerów swojego biznesu.

Szukając rozwiązania potrzeb swoich klientów Charles Scoville założył stronę PTC (z ang. Paid-to-click), która pozwalała klientom zdobyć fundusze na opłacenie startowych kosztów, wynoszących 37$, poprzez oglądanie płatnych reklam. Strona PTC, którą Charles założył nazywała się tviptc.com.

W międzyczasie zespół TVI Global Assist przestał współpracować z TVI Express, ponieważ ich platforma z ofertą turystyczną przestała działać. Charles Scoville czym prędzej usunął ofertę TVI Express ze swojej strony internetowej i skupił się na oferowaniu ludziom możliwości zarabiania pieniędzy w zamian za oglądanie płatnych reklam. Po niedługim czasie, użytkownicy jego strony zaczęli go namawiać, żeby założył kolejną stronę PTC. Uważali, że Charles Scoville jest partnerem godnym zaufania i można z nim śmiało współpracować – niestety uczciwego administratora nie jest tak łatwo znaleźć. Charles Scoville nie zastanawiał się długo i założył InfinityBux.com, która bardzo szybko się rozwinęła, zyskując jeszcze większą popularność niż jego pierwsza strona PTC.

W tamtym okresie Charles Scoville uczył się w LDS Business College w Salt Lake City w stanie Utah. Pewnego razu podczas rozmowy ze swoim profesorem o sukcesie swojego biznesu PTC, ten zasugerował, żeby wykorzystał aktualną popularność tego typu programów i stworzył kolejne stony typu PTC. Oparł się tutaj na zasadzie 3M (Market, Margin, Multiplies – Rynek, Marża zysku, Mnożnik). Po zastanowieniu Charles założył kolejną stronę – BuxSecure.

Strony PTC założone przez Charlesa zdobywały coraz większą popularność, w związku z czym otworzył ich w sumie sześć. Niestety równolegle do zwiększającej się popularności stron Charlesa Scovilla rodziła się też zazdrość u wielu osób, które zaczęły rozgłaszać plotki, np. o tym, że Scoville zakłada kolejną stronę, bo skończyły mu się pieniądze, lub że spłaca długi jednego portalu zakładając następny. Oczywiście nie miało to pokrycia z rzeczywistością i wszystkie biznesy rozkręcały się imponująco.

Następnego roku konto PayPal Charlesa padło ofiarą ataku oszustów. Być może miało to związek z osobami, które chciały zakończyć jego sukces PTC? W wyniku tego ataku utracił konto PayPal, co spowodowało zamrożenie jego środków na 180 dni. Charles Scoville skorzystał z usług innego procesora płatniczego Payza (wtedy zwana AlterPay), dzięki temu był w stanie natychmiastowo wypłacać zarobki użytkownikom wszystkich 6 stron. Niestety w październiku 2011 Payza straciła zdolność kredytową, co utrudniło otrzymywanie wpłat. Charles Scoville próbował użyć opcji Google Checkout, jednak program Google nie obsługuje stron typu PTC. Kolejnym pomysłem na ułatwienie użytkownikom zakupów było skorzystanie z usług Solid Trust Pay, jednak w tamtych czasach ten procesor nie cieszył się dużą popularnością.

Charlesowi bardzo zależało na wznowieniu natychmiastowych wypłat i robił wszystko, żeby je przywrócić. Latem 2012 natychmiastowa wypłata znów była możliwa na wszystkich 6 stronach PTC.

Cały biznes PTC działał świetnie do listopada 2013 roku, kiedy to fundusze Payza i Obopay zostały przejęte przez Departament Sprawiedliwości USA. Obopay straciło licencję na usługi przesyłania pieniędzy.

Charles Scoville działał uczciwie , dlatego też zamieścił informacje o tym wydarzeniu na wszystkich sześciu stronach. Opublikował ją w wiadomościach, oknie logowania oraz skrzynce odbiorczej członków. Zanim ktoś rozpoczął klikanie w reklamy, musiał przeczytać tę wiadomość.
Scoville przestał otrzymywać wszelkie wpłaty. Cały czas próbował skontaktować się z Payza i Departamentem Sprawiedliwości w związku z tą sprawą – niestety bezskutecznie. Zamrożone wówczas fundusze są po dziś dzień przetrzymywane. Wiele biznesów internetowych odczuło negatywne skutki tych wydarzeń. Po publikowaniu informacji na stronach przez ponad pół roku, w sierpniu 2014 Charles Scoville zamknął wszystkie 6 stron PTC.

Historia AdHitProfits

Pierwsze strony PTC założone przez Charlesa Scovilla od trzech lat generowały zyski. Wypłaty były cały czas realizowane bez żadnych opóźnień, z wyłączeniem jedynie półrocznego okresu opóźnień na przełomie 2011 i 2012 roku, o którym pisałem wcześniej. Jednak z jakiegoś powodu ludzie zaamiętali ten krótki niefortunny okres, zamiast patrzeć na całość działalności Charlesa Scovilla.

W związku z takim obrotem spraw Charles Scoville w kwietniu 2013 roku założył AdHitProfits. AdHitProfits była nową stroną sprzedającą usługi reklamowe online i dzielącą się przychodami ze sprzedaży tych usług ze swoimi partnerami. Niestety wraz z rosnącą popularnością programu zaczęła równolegle się kampania FUD (Fear, Uncertainty, Doubt – strach, niepewność, wątpliwość) przeciw AdHitProfits. Osoby, które nie rozumiały tego systemu szerzyły plotki i sugerowały innym, aby nie kupować usług reklamowych na portalu AdHitProfits, co przyczyniło się do spadku przychodów firmy ze sprzedaży usług reklamowych.

Znalazły się również takie osoby, które weszły do programu AdHitProfit tylko z myślą o szybkim zarobku. Jednak plan marketingowy stworzony przez Charlesa Scovilla uniemożliwiał tego typu działanie, ale niestety spowodowało to znaczny spadek przychodów do podziału pomiędzy użytkowników.

Kampania FUD i żądza natychmiastowego, a przy tym dużego zarobku spowodowała, że ludzie zaczęli korzystać z innych programów.

Fakt jest taki, że AdHitProfits działa do dnia dzisiejszego, terminowo realizując wypłaty swoim użytkownikom. Dodatkowo posiada akredytację Better Business Bureau, którą chwali się na stronie. Cała sprzedaż usług reklamowych wciąż jest dzielona między wykwalifikowanych partnerów.

Historia TrafficMonsoon

Charles Scoville postanowił jeszcze ulepszyć jeszcze swój system związany z reklamą w internecie. W dniu 10 października 2014 r. założył TrafficMonsoon – sieć reklamową, której głównym celem była pomoc ludziom w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych, a przy okazji umożliwiać zarabianie partnerom większych pieniędzy. System TrafficMonsoon posiada dużą liczbę wszelakich zabezpieczeń, które chronią cały system przed oszustami. Większość z funkcji tego systemu była już wdrożona we wcześniejszym programie AdHitProfits, lecz niestety mało ludzi zwróciło wówczas na to uwagę. W zespole obsługującym TrafficMonsoon są ludzie, którzy mają bogate doświadczenie w marketingi internetowym, bezpieczeństwie internetowym, projektowaniu graficzny, obsłudze klienta oraz zarządzaniu biznesowym dzięki czemu oferowane usługi reklamowe online są na najwyższym poziomie.

Niestety w miarę zdobywania dużej popularności, rośnie też liczba osób, które rozpowszechniają nieprawdziwe informacje na temat systemu czy też jego twórcy Charlsa Scovilla.

Ludzie zanim rozpoczną współpracę z firmami typy PTC, sprawdzają wszelkie informacje na temat systemu, jego założycieli itp.

Informacje, które można spotkać w internecie wyraźnie wskazują że Charles Scoville zawsze tworzył profesjonalne strony i działał uczciwie. Zawsze dawał z siebie wszystko, jeżeli się pojawiały problemy, a większość z nich były związane z wypłatami, które spowodowane były przez operatorów zajmujących się przesyłaniem pieniędzy, to zawsze informował partnerów o takich problemach.

Wszystko już jasne? Zatem zapraszam Cię do przyłączenia się do mojego zespołu Traffic Monsoon.

Zarejestruj się!

Jeśli masz dodatkowe pytania to zapraszam do formularza kontaktowego tutaj >>